deqwanproject.copyright preserved. Powered by Blogger.
Tuesday, April 5, 2011

today saya demam...

oh my god,,in one year i think,, this is the first time "saya demam"!! agak lama dah xdmam neh,, ni yg confirmnya berjangkit kt bdk rumah la neh.. innalillah,, demam or in other words "fever" adalah perkara yg paling di MELUAT oleh smua masyarakat di dunia. antara pnyebab2 yg mmbuat org mluat demam ialah "hingus meleleh, batuk2 yg menyakitkan hati, sakit idong sbb asyik dok gosok jer, mcm2 la". as u all know, perkara yg paling mluat untuk dibuat ketika demam is kena mkn ubat.. perghh,, hard derrr,, "UBAT",, adalah salah satu parasit yg melekat apabila demam or sakit, sbb bila kita sakit kita kena mkn ubt,, why ha?? xleh ke lega sendiri?? haduh,, tasuka2,,,, tp kalau ada awek tolong suapkan no hal la,, sekilo pon aku bedal,, huwaaahh3.. hope demam yg membelenggu jiwa dan raga aku neh cepat hilang dan menjaohkan diri dari aku la,, so tak yah la aku nk "shrettt2" sedut hingus xmaw hingus meleleh,,,u all pon doakan aku cepat sembuh yea,, hell yeahh!! ;)



0 comments:

Post a Comment